31.7.2013

Kiko Sugar Mat 640 Poppy Red vs. OPI Bond Girls Jinx

Huomaatteko eroa? Minä en. Taitaa mennä toinen myyntiin! ;)

Huomasin muuten hassun jutun, nimittäin Kiko ei haissut yhtään. Olin ihan yllättynyt! Pidättelen yleensä hengitystä, kun lakkaan kynsiä, sillä haluan minimoida "myrkyt". Vaikka oikeasti hengityksen pidättely tuskin auttaa, mutta psyykkisesti se ainakin toimii! :D Kiko ei vain haissut yhtään "tavalliselle" kynsilakalle, se oli aika hajuton. En tajua miten näin voi olla O_o Täytyypi kokeilla muitakin Kikoja... Eihän niitä tullutkaan ostettua kuin parikymmentä... Heh :D

I decided to compare Kiko Sugar Mat 640 Poppy Red with OPI Bond Girls Jinx. Can you see a difference? I can't. They were exactly the same all the way down to their grainy, sand-like texture. I think Zoya Pixie Dusts are not as grainy as OPI Liquid Sands but Kiko was exactly the same as OPI. 

Another interesting thing about this Kiko was that it didn't smell like nail polish! Actually, it didn't even smell at all. Weird, huh?  


Ja toinen asia mikä minua ihmetyttää, nimittäin kuvien muuttuminen, kun ne lataa Bloggeriin! Tämä kuva näyttää tietokoneellani ihan tavalliselta, mutta kun se lataa tänne, peukkuni ihosta tulee tuollainen läikikäs ja ihan oudon näköinen! Osaisiko joku kertoa, mistä tämä johtuu ja miten sen voi estää? Ehkä Blogger pakkaa kuvat jotenkin eri tavalla, kun ne lataa sinne?

So I feel a bit perplexed about this picture. On my computer it looks completely normal but when I put it on Blogger, my skin gets all blotchy and odd looking. Any idea why this is happening?

Minkälaiset kynnet mun pitäis tehdä seuraavaks? :D
What kind of nails should I do next? 


7 kommenttia:

  1. Ihania molemmat! Oonki himotellut oranssia hiekkalakkaa, myy toinen mulle ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho sun kommetti oli mennyt roskapostiin vaik se tulee ihan Bloggerin kautta ja kaikkea! O_o Tää on oikeastaan enemmän punainen, jossa on kultasta hippua. Musta tuntuu, et käyn nyt syksymmällä mun lakkavarastoa läpi ja yritän myydä bulkina :P Ilmotan sit sulle! ;)

      Poista
    2. Jos tämä ei hyväksy ostotarjouksia :D Ilmoittele toki, oon todennäköisesti edelleen silloin kiinnostunut, kun ei tule muuten hankittua :)

      Poista
  2. Mä toivoisin postauksia Liquid Sand/muilla tekstuurisilla lakoilla, koska olen ihan hurahtanut niihin näin jälkijunassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olethan huomannut vesimarmorointia tekstuurilakoilla-postaukseni?
      http://aisinilandia.blogspot.fi/2013/05/water-marbling-with-liquid-sands.html

      ja toinen missä vain esittelen OPIn ekat tekstuurit
      http://aisinilandia.blogspot.fi/2013/02/opi-liquid-sand.html

      En oo vielä testaillut yhtään noita Kikoja, ehkä nyt vkl mökillä ehtisin SUPpailulta ja mustikoilta! :P Tosin mun piti tehdä siellä jotain muutakin blogiin liittyvää, mut en kyl enää muista... :D

      Poista
  3. Jinx on ihana! Kiva blogi, jään seurailemaan! :-)

    cutesyxoxo.blogspot.fi

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...